Coraz więcej branż chce współuczestniczyć przy projektach car-sharingowych
W ostatnim czasie zainteresowanie usługami carsharingowymi zwiększyło się, podobnie jak liczba partnerów zainteresowanych współuczestniczeniem w takich projektach. Po branży deweloperskiej oraz zarządców przestrzeni biurowych i komercyjnych widać, że te rynki są zainteresowane, aby świadczyć dla swoich najemców usługi dodatkowe, oferujące wartość dodaną. Dlatego w strategii spółki 4Mobility pojawiają się jako kluczowi partnerzy, z którymi współpraca będzie rozwijana. Nie jest to jedyna grupa partnerów 4Mobility. Drugą bardzo istotną grupą, która rozumie tą usługę, jest branża automotive.
– Zaczęliśmy od partnerstwa z grupą BMW, w ramach którego zrozumienie przez producenta było na tyle duże, że wspólnie przygotowaliśmy rozwiązania pasujące do zidentyfikowanych potrzeb w Warszawie – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Paweł Błaszczak, prezes 4Mobility – Firma Hyundai również zdecydowała się na partnerską współpracę. Dzięki temu wprowadzamy do naszej usługi kategorię standard i dużą liczbę nowych samochodów. Zainteresowanie rynkiem car sharing w branży nieruchomości i motoryzacyjnej to jeden z ważnych filarów. Idziemy jednak dalej – branża energetyczna, leasingowa, finansowa są naturalnym partnerem dla tego typu usług w uzupełnieniu swojej oferty. Strategią 4Mobility jest budowanie jak najszerszej sieci samochodów w partnerstwach i porozumieniu z dużymi graczami z poszczególnych branż. Zainteresowane są zdecydowanie branże technologiczne ze względu na nowoczesny charakter usługi. Ważną grupą partnerstw są też obiekty i sieci handlowe, które chcą zapewnić swoim klientom usługi dodatkowe. Jednym z naszych partnerów jest Tesco, auta 4Mobility są również dostępne pod centrami Ikea, a za chwilę dołączą kolejne galerie handlowe – podkreślił Błaszczak.