Zdalne wsparcie IT przeciwdziała wykluczeniu cyfrowemu Polaków
Żyjemy w czasach, kiedy komputer z dostępem do Internetu jest potrzebą każdego z nas. W pracy, w domu, na wyjeździe czy delegacji – potrzebujemy cały czas kontaktu ze światem, firmą czy rodziną. Technologia bardzo szybko idzie do przodu. Odpowiedzią na ciągle zachodzące zmiany jest wsparcie informatyczne iMe.
– iMe jest przewodnikiem, który przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok jest w stanie pomóc w najbardziej skomplikowanych, jak i najmniejszych problemach – powiedział serwisowi eNewsroom Piotr Majdan, członek zarządu iMe Polska – To także sposób na przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Klienci korzystają z iMe, kiedy potrzebują pomocy w założeniu podpisu czy konta elektronicznego albo obsłudze przelewów internetowych. Blisko 75 proc. polskich gospodarstw domowych ma dostęp do komputerów i urządzeń elektronicznych. Prawie 70 proc. z nich jest podłączonych do sieci. To pokazuje, jak duży jest rynek i zapotrzebowanie na tego typu wsparcie. W dobie zagrożenia cyberatakami pomoc informatyczna jest o tyle istotna, że może skutecznie zapobiegać kradzieżom danych. W ostatnim czasie doszło do ataku globalnego, który zablokował setki tysięcy komputerów. iMe jest rozwiązaniem, które wraz z aplikacją UseCrypt przeciwdziała podobnym zdarzeniom – podsumował Majdan.