Zdalna pomoc informatyczna w ofercie ubezpieczycieli
Obecnie ubezpieczyciele szukają nowych rozwiązań, które mogą wzbogacić ich ofertę, aby była konkurencyjna, ale nie różniła się jedynie ceną. Stąd popularność niestandardowych elementów jako uzupełnienie pakietów ubezpieczeń – na przykład wsparcie asystenta IT czy kontrola rodzicielska.
– Ubezpieczyciele nie chcą, aby była oferta zawierała tylko nowe klauzule dotyczące ruchomości domowych, czy też nowych ryzyk – powiedziała serwisowi eNewsroom Anna Liegmann, project manager, iMe Polska – Pragną nowych rozwiązań – korzystnych dla klienta, ale również zachęcających agentów oraz multiagentów do współpracy. O te dwa obszary ubezpieczyciele muszą jednakowo dbać. Stąd pomysł wprowadzenia pomocy zdalnego informatyka. To odpowiedź na potrzeby współczesnego społeczeństwa, które jest na stałe związane z nową technologią. Otaczamy się nią wszędzie – zarówno w sytuacjach służbowych, jak i w domu. Zdalna pomoc w postaci tzw. domowego informatyka, ma być skierowana do osób pracujących w dużych firmach, ale także w przestrzeni domowej. Takie rozwiązania może wspomóc ubezpieczycieli i wzbogacić ich ofertę dla klientów indywidualnych oraz biznesowych – podsumowała Liegmann.