logo eNewsroom
Maciej Kowalczyk
prezes firmy Call & Fly
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Prywatne samoloty na każdą kieszeń: od Gdańska po Dubaj

Coraz częściej firmy i osoby prywatne decydują się na prywatne loty wynajętymi samolotami. Taka oferta jest coraz bardziej przystępna cenowo. Ceny przelotów dopasowane są do potrzeb, budżetu i liczby pasażerów. Na przykład z Warszawy do Gdańska lub Arłamowa kosztuje to od 5 do 6 tys. zł, dla 3–5 osób. Na dalsze trasy, jak Londyn, Malaga czy Dubaj, używane są odrzutowce typu Gulfstream lub Bombardier, których ceny wahają się od kilku do nawet kilkudziesięciu tysięcy euro – zależnie od odległości i liczby pasażerów. Można też uzyskać ofertę niestardardową – przykładowo podczas lotu do Greensboro w USA pasażer poprosił ze względu na złą pogodę na przewiezienie na Bahamy. Wykorzystano pusty samolot wylatujący z Argentyny – to był korzystny układ dla wszystkich: pasażer otrzymał tańszy lot, a operator zyskał na wykorzystaniu trasy.

– Firma Call & Fly dynamicznie rozwija się, dostosowując do potrzeb klientów i możliwości właścicieli samolotów – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Maciej Kowalczyk, Prezes firmy Call & Fly. – Na początku w naszej ofercie był samolot Cessna 182, mogący zabrać trzech pasażerów plus pilota. Z czasem pojawiły się bardziej zaawansowane maszyny, takie jak King Air C90 i B200, które obsługiwały już 6–8 pasażerów, a potem odrzutowy Cessna CJ2, również na 6 osób. W miarę rozwoju zyskaliśmy szeroki wachlarz możliwości, oferując coraz większe i nowocześniejsze samoloty. Obecnie dysponujemy między innymi Bombardierem Global XRS, który z powodzeniem pokonał lot na Mauritius bez przerwy – 11,5 godziny z 13 osobami na pokładzie. Ten samolot świetnie radzi sobie na dystansach do Stanów Zjednoczonych, Dubaju czy Nowego Jorku, z czasem lotu do 14 godzin i praktycznie nieograniczonym zasięgiem. W Polsce mamy 25 maszyn, które możemy zaoferować od ręki. Na świecie mamy ponad 3,5 tysiąca samolotów w różnych programach, które możemy wykorzystać, by zaoferować klientowi elastyczne rozwiązania – zachęca Maciej Kowalczyk.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij