logo eNewsroom
Michał Feliks
prezes i współzałożyciel AirCashBack Poland
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Odszkodowanie za odwołany lub opóźniony lot? To możliwe!

Rynek odszkodowań za odwołane i opóźnione loty zmienił się diametralnie. Najwięcej takich działań jest podejmowanych na terenie Unii Europejskiej. Zwykle próby uzyskania odszkodowania za opóźnione loty dotyczą około 0,5% ogółu połączeń lotniczych. To loty albo znacząco opóźnione – powyżej 3 godzin, albo odwołane, albo takie, w których doszło do zjawiska overbookingu. To jest nisza, w której działają firmy pośredniczące w uzyskiwaniu odszkodowań.

– Kiedy nasze przedsięwzięcie prawie 11 lat temu rozpoczynało swoją działalność, kiedy próbowaliśmy przekonać potencjalnych klientów do tego, że warto jest skorzystać z naszej usługi – ludzie reagowali różnie. Wielu było bardzo sceptycznych – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Michał Feliks, prezes i współzałożyciel AirCashBack Poland. – Zastanawiali się, po co dawać prowizję, skoro można takie odszkodowanie uzyskać samodzielnie. Przez te lata bardzo zmienił się poziom zaufania społecznego. Zmieniło się też podejście do zarządzania własnym czasem. Ludzie oddają część swoich spraw do prowadzenia pośrednikom, żeby zaoszczędzić czas – aby nie musieć się tym bezpośrednio zajmować. Stąd też wzrosła istotnie gotowość wynagradzania za tego typu usługę. Na ten moment możemy mieć około 40-45 tysięcy otwartych spraw – wskazuje Michał Feliks.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij