logo eNewsroom
Katarzyna Jaros-Puzio
krajowy kierownik ds. projektowania wnętrz Ikea Polska
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Meble muszą być funkcjonalne

Projektowanie mebli i dodatków to ważny proces. Powinny one być dostępne cenowo, funkcjonalne i dobrze zaprojektowane. Dodatkowo nie powinny wpływać znacząco na środowisko – jako element społecznej odpowiedzialności biznesu. Bardzo ważne są też małe, ale znaczące rozwiązania ułatwiające codzienne życie. Przykładem może być wgłębienie w kubkach, które służy do usuwania wody podczas mycia w zmywarce. Na tym właśnie polega dobry design.

– Fenomen IKEA polega na tym, że jesteśmy blisko ludzi. Chcemy ich poznać, chcemy dowiedzieć, czego potrzebują, jak żyją. Dlatego odwiedzamy naszych klientów w ich domach – powiedziała serwisowi eNewsroom.pl podczas Retail Trends 2024 Katarzyna Jaros-Puzio, Krajowy Kierownik ds. Projektowania Wnętrz Ikea Polska. – Realizujemy takie wizyty cyklicznie, pytamy, czego potrzebują, z czym się borykają, jak możemy odpowiedzieć na te problemy, z którymi na co dzień i potrafią sobie poradzić. Co ciekawe, takie wizyty mają miejsce na całym świecie. To nie jest tylko polska specyfika. Próbujemy porównywać, jakie są największe bolączki na świecie, co jest istotne, co klientów nurtuje. Dzięki temu odpowiadamy na te wyzwania za pomocą naszych produktów, naszych rozwiązań, które są unikatowe. W tym właśnie IKEA jest wyjątkowa, że myślimy o najprostszych nawet kwestiach – podkreśla Katarzyna Jaros-Puzio.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij