logo eNewsroom
Piotr Siergiej
Polski Alarm Smogowy
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Zobacz czym oddychasz

Kampania "Zobacz, czym oddychasz, zmień to" miała już piątą edycję, zakończyła się pod koniec marca. Piąty sezon grzewczy samochody z testerami powietrza jeździły po Polsce. Kampania wpływa na świadomość Polaków, także przez media. Zmienia podejście do ochrony klimatu, jest szeroko komentowana w mediach społecznościowych czy w mediach tradycyjnych. Dwie ostatnie kampanie pozwoliły dotrzeć do ponad 20 milionów Polaków.

– W sumie w ciągu pięciu lat byliśmy ponad 150 różnych miejscowościach. Nasza kampania to edukacja od podstaw – powiedział serwisowi eNewsroom.pl Piotr Siergiej, rzecznik Polskiego Alarmu Smogowego. – Jeździmy często do małych miejscowości, do wiosek. Przykładowo w ostatniej kampanii najbardziej czarne płuca odnotowaliśmy we wsi Osięciny na Kujawach, gdzie mieszka tam 3 tysiące osób. Wpłynęliśmy bez wątpienia na poglądy i na stanowisko mieszkańców małych wsi, ale też w zasięgu ogólnopolskim. Można powiedzieć, że każdy dorosły Polak dowiedział się o naszej kampanii, dowiedział się o tym, co robimy. I to jest chyba największy szeroki wpływ naszej kampanii "Zobacz, czym oddychasz" – podkreśla Siergiej.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij