logo eNewsroom
Piotr Kaczmarski
dyrektor sprzedaży, członek zarządu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Program lojalnościowy i nagrody pieniężne to skuteczny duet do zadań specjalnych

Żyjemy w wymagających czasach. Transformacja cyfrowa to trend, który obecnie zdominował rynek usług.  Konsumenci, pracownicy, klienci, a nawet partnerzy oczekują rozwiązań digitalowych - prostych, szybkich, łatwo dostępnych. Takich, które dają możliwość ekspresowego przełożenia działań marki na reakcję odbiorców, związaną z otrzymanymi bodźcami. Odpowiedzią na te potrzeby są cyfrowe rozwiązania motywacyjne. Dostępne na wyciągnięcie ręki, np. w smartfonie, nie wymagają dodatkowej logistyki, można je wykorzystać niezależne od wielkości budżetu, są odpowiednie także dla małych akcji. Klienci mają do nich dostęp 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Umożliwiają realizowanie transakcji na całym świecie, w dowolnym miejscu i czasie. Przykładem produktu cyfrowego, który sprawdzi się w sektorze programów lojalnościowych i motywacyjnych, jest karta przedpłacona (tradycyjna lub wirtualna). Pozwala na dokonywanie zakupów na całym świecie, w dowolnym momencie, bez ograniczeń. Można ją wielokrotnie doładowywać, dzięki czemu partner zyskuje możliwość nagradzania uczestników programu małymi kwotami, a uczestnik zbiera środki, które potem może przeznaczyć na co chce.  

– Zebrane na karcie środki można na bieżąco wydawać w dowolnym miejscu – zarówno w świecie cyfrowym, czyli w Internecie, jak również w sklepach, w restauracjach, w dowolnym punkcie, który akceptuje karty przedpłacone – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Piotr Kaczmarski, dyrektor sprzedaży, członek zarządu Sodexo Benefits and Rewards Services Polska. – Łatwo korzystać z takiej karty, bo jest ona akceptowana we wszystkich punktach, gdzie przyjmowane są klasyczne karty bankomatowe. Czyli wystarczy zobaczyć logo Mastercard czy Visy w danym miejscu, na terminalu, czy też w internecie i tam można płacić naszymi kartami. Każda firma może zbudować swój program lojalnościowy lub motywacyjny w oparciu o kartę przedpłaconą z własnym logo. Dzięki temu buduje także branding związany z programem lojalnościowym – podpowiada Kaczmarski.

 

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij