logo eNewsroom
Sylwester Mroczek
senior manager ds. rozwoju sprzedaży w sieci Carrefour
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Jak wdrażać cyfryzację w sieciach handlowych?

Nowoczesna sieć handlowa odpowiada na potrzeby różnych pokoleń. Powinna ułatwiać klientom zakupy przez cyfryzację i aplikacje mobilne, dzięki czemu będą mogli dokonywać zakupów zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i internetowych. Dlatego sieci handlowe muszą stawiać na różnorodność i elastyczność. Aplikacja mobilna jest jednym z narzędzi, które pomagają w tym procesie. Pozwala też ułatwić klientom dokonywanie zakupów przez różnorodne kanały, w zależności od ich preferencji.

– Sieć handlowa musi przede wszystkim odpowiadać na potrzeby społeczeństwa, mieszkańców. Dzisiaj mamy wiele pokoleń, które potrzebują różnych formatów sklepów – powiedział serwisowi eNewsroom.pl podczas Kongresu Retail Trends 2023 Sylwester Mroczek, senior manager ds. rozwoju sprzedaży w sieci Carrefour. – Jedni kupują online, drudzy kupują tradycyjnie. Niektórzy się lubią robić krótkie zakupy, inni wręcz przeciwnie. Dlatego sieć handlowa w dzisiejszych czasach musi być wielokanałowa. Powinna mieć sklepy convenience, supermarkety, hipermarkety, jak również sklepy online. Dodatkowo ważna jest aplikacja mobilna. Dzisiaj musimy być bardzo blisko klienta, odpowiadać na jego potrzeby – nie zasypywać go ofertami, których on nie potrzebuje. Celem sieci handlowej jest ułatwianie zakupów, także w ramach postępującej cyfryzacji – tłumaczy Mroczek.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij