logo eNewsroom
Piotr Sarnecki
dyrektor generalny Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO)
enewsroom.pl
Bezpośredni link do filmu
Kliknij, aby skopiować do schowka.

Od września łatwiej znajdziesz dobry serwis oponiarski. PZPO wprowadza system certyfikatów

Jakość obsługi oponiarskiej w serwisach samochodowych często jest daleka od idealnej. Wybierając tanie serwisy kierowcy nie wiedzą, jaki jest stan narzędzi oraz obsługi mechanicznej. Kierowanie się opinią kolegów lub klientów na stronach internetowych może być zwodnicze, ponieważ niewiele osób posiada wiedzę pozwalającą stwierdzić, czy obsługa opon jest w danym serwisie dobra i profesjonalna. Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego wprowadza więc system certyfikatów oponiarskich, by klienci mogli korzystać z wiarygodnego źródła informacji o jakości usług w serwisach. Audyt serwisów, które zgłoszą się po certyfikat, przeprowadzi firma badawcza i certyfikacyjna TÜV SÜD.

 

– Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego opracował ponad sto kryteriów, które każdy serwis musi spełnić. Certyfikat jest przyznawany w trzech poziomach: serwis dobry, bardzo dobry i wzorowy. Wszystko ma służyć temu, żeby jakość serwisów w Polsce była na przynajmniej dobrym poziomie – powiedział serwisowi eNewsroom Piotr Sarnecki, dyrektor generalny PZPO. – Do certyfikatu może przystąpić każdy serwis, zgłaszając się poprzez stronę certyfikatoponarski.pl. Audytorzy będą oceniać serwisy – sprawdzając skrupulatnie, czy mają odpowiednie wyposażenie, które jest odpowiednio serwisowane, oraz kontrolując umiejętności mechaników. Od września polecam wszystkim kierowcom korzystanie z tych serwisów, które już są certyfikowane – zachęca Sarnecki.

REKLAMA
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w twojej przeglądarce.   Zamknij